LETNIA SESJA


Marzyliście  kiedyś o chmurach na niebie a nie o słonecznym dniu?
Ja tak miałem w sobotę gdyż wymarzyłem sobie zachmurzone niebo na letniej sesji Life Happens Inspired Wear, 
pytacie dlaczego?
Odpowiedź jest prosta, zdjęcia są bardziej klimatyczne a jeżeli chodzi o połączenie słońca i białego koloru często zdjęcia są prześwietlone a na tym mi nie zależało:P

Jako, że drugi raz w życiu miałem okazję być fotografem podczas sesji dla marki odzieżowej to miałem lekki stresik, że coś może się nie udać i że będzie padać. 
Jak się okazuje niepotrzebnie bo zaraz po ukazaniu się zdjęć w necie usłyszałem same miłe komentarze także jestem 
w 100% zadowolony.










Podziękowania dla: Ewelinki za backstage, Roberta za Aparat, Ziomków za akcesoria i oczywiście Justynie i  Joachimowi za modeling:)

Joachim: 
Snapback: WHITE&GOLD 
Tank top: ALLWHITE 
Shorts: MILK PIK 

Justyna: 
Snapback: WHITE&GOLD
Tank top : ALLWHITE 
Shorts: MILK PIK
Fannypack: MILK PIK LIMITED 

Ja:
Snapback: BLACK&GOLD LIFE HAPPENS
Bluza: LoveIT SHOP
Plecak: BLVCK HAPPENS
Spodnie: ZARA
Buty: ZARA

Efekty sesji na www.lifehappens.pl

Popularne posty z tego bloga

Biały Czarny Turkusowy.

NA ZDROWIE!

I"M BACK - Y!