Włóczykij.


Długo nie pojawiały się u mnie nowe posty, ale teraz wracam ponownie, w zimowym stylu z nutką pięknego słoneczka. A jak słońce to i z pewnością spacery, wędrówki. Ostatnio było tak ładnie, że spacer z psem 20 minutowy zamieniłem na prawie godzinny. Było tak słonecznie, świeżo i miło, że nie mogłem inaczej :) 

Staram się już porzucić zimowe stylizacje, ale niestety na staraniach przystanę, bo lżejszej kurtki jeszcze założyć niestety nie można, a czapkę też lepiej mieć nadal pod ręką. Ale jeszcze trochę , wierzę w to, jak pewnie wszyscy :)

Ta zimowa atmosfera przynajmniej zmusza mnie do wybierania wygodnych ubrań, może też dlatego, że codziennie mam zajęcia, gdzieś biegnę i musi mi być wygodnie. 
Dziś postawiłem na dresy DFNS Street Wear z ciekawymi wykończeniami moro na kieszeniach oraz fajnymi guzikami również z tym motywem. Aby dopełnić całość wybrałem też buty z tym samym moro motywem. Do tego moja ulubiona kwiecista bluza, która pewnie jeszcze wiele razy się tu pojawi :) Beżowa kurtka, ze skórzanymi wykończeniami miała za zadanie lekko "uspokoić" stylizację, a czarna ciepła czapa WE PEACE IT idealnie dopełnia całość. 
Co Wy na taką zimowo- wiosenną stylizację? 
Dużo słońca dla Was! :)











Blouse- Bershka
Jacket- ZARA
Shoes- Decathlon

Popularne posty z tego bloga

Wesele jakiego nie było!

I"M BACK - Y!

Biały Czarny Turkusowy.