FRIENDS




Sylwestrowa impreza, którą zorganizowaliśmy wraz z naszymi sąsiadami była jak najbardziej udaną imprezą. Lecz nie o tym tu:P…


Chciałem poruszyć temat poprzedniego roku, który był owocny w doświadczenia związane z firmami, które wraz z Ewelą prowadzimy ale także w poznawanie ludzi a dokładniej ich charakterów, poglądów oraz co myślą o innych. Szczerze mówiąc ten rok w całości był bardzo udanym rokiem, ale zdarzały się sytuacje i napotkani ludzie, których nie powinno być w naszym życiu. Dobrze, że czasami włącza się radar na ludzi i potrafi wykryć, od kogo trzymać się z daleka!


I właśnie to jest moje najważniejsze postanowienie na nowy rok, że w 2014 będę trzymał z ludźmi, którzy wprowadzają pozytywną energię  do mojego życia a co najważniejsze szanują mnie i moją rodzinę.


Życzę Wam z całego serca żebyście mieli przy sobie najwspanialszych przyjaciół oraz ukochanych i pamiętajcie, że wcale nie trzeba szukać daleko.














 Wszystkiego dobrego w roku 2014

  SHOES: ADIDAS
TEE: MAJORS
PANTS: ZARA
             BRACELET : RIVER ISLAND 
  WATCH: CASIO 
       PARTY: SFERA TAŃCA
 

Popularne posty z tego bloga

Wesele jakiego nie było!

I"M BACK - Y!

Biały Czarny Turkusowy.