U mnie czy u Ciebie?


Najchętniej właśnie takim mrozem nie wychodziło by się z domu, a najprzyjemniejszym miejscem spotkań jest ciepłe mieszkanie, które kojarzy mi się z grzańcem :) Jednak gdy widzę chociaż minimalne przebłyski słońca po prostu muszę iść na rodzinny spacer. 
Dodatkowo nareszcie mam mega ciepłą (chociaż nie wygląda) kurtkę i zima nie jest już aż taka straszna. 
Ciepły ubiór to podstawa zimowych spacerów, ja wybieram wygodne rzeczy, jakimi nie wątpliwe są zarówno bluza REdesigned STories Factory z ciekawym napisem, kolorowym cieniowaniem  jak i właśnie moja nowa czarna kurtka z "owieczkową" podszewką z moim ulubionym ostrym zakończeniem z tyłu :) Dodatkowo rozgrzewa mnie na maxa ciepła czapa i rękawiczki.
A jak rodzinny spacer to nie może zabraknąć moich dwóch miłości, żonki nie widać, za to Rikuś pojawia się na zdjęciach w równie ciepłej i stylowej kurteczce granatowej z polarem pod spodem w ozdobne wzory, kapturem, a w komplecie z szalikiem tworzy bardzo fajny zestaw dla modnego psiaka. Nasz łobuz niestety szalik zdejmuje jeszcze w domu :) 
Takie ubranka to idealna sprawa dla małych psiaków na zimę, do nabycia są praktycznie w każdym psim sklepie.

A skoro o grzańcu była mowa, to czas go wypić! Na zdrowie :)












Jacket: Red Label
Pants: Zara
Shoes: CCC
Cap: H&M
Gloves: H&M
Sunglasses : H&M


Popularne posty z tego bloga

Wesele jakiego nie było!

I"M BACK - Y!

Biały Czarny Turkusowy.