Streetwear Lover.



Po długiej przerwie w postach, powracam nareszcie z mocną dawką konkretnego stylu! Nie wiem jak u Was, ale na Podlasiu jest już naprawdę mroźno, w taką pogodę trzeba wyglądać dobrze zarówno na dworze jak i po zdjęciu kurtały wewnątrz budynków, a to czasem ciężko aby szło w parze ze sobą... Mam nadzieję jednak, że ta stylizacja będzie należała do tych udanych :)

To ostatnie chwile na jesienne, lżejsze płaszczyki, więc ja ze swojego ulubionego- neutralnego czarnego korzystam najwięcej jak się da. Swoją drogą od dłuższego czasu szukam fajnej w miarę sportowej kurtki, trochę duższej, może coś polecicie? :)


Nie jestem też zwolennikiem zimowych czap, więc korzystam ze snapów póki jeszcze mogę. Tego, którego mam na sobie wybrałem podczas targów polskich marek w Poznaniu organizowanych przez Neat- poznański sklep z polskimi markami. Pośród wielu rzeczy na targach ten wyróżniał się na ich tle.
Czarny Snap z kolekcji Streetwear Lover by Neat z fajnymi dodatkami moro i skóry, ciekawie wykończony z dodatkiem złotego haftu, którego hasło jak najbardziej odzwierciedla mnie :)
Czapa idealnie kontrastuje z resztą mojego looka dodaje mu "smaczku" i jest idealnym dodatkiem zarówno przebywając na zewnątrz jak i wewnątrz.









 Snapback- STREETWEAR LOVER by NEAT
Coat- Zara
Sweater- Anerkjendt
Shirt- H&M
Pants- Zara
Shoes- Zara  

Popularne posty z tego bloga

Biały Czarny Turkusowy.

NA ZDROWIE!

I"M BACK - Y!