Perfect Time



Witam wszystkich w drugi dzień świąt ! Mam chwilkę pomiędzy jednym posiłkiem a drugim oraz kolejnymi odwiedzinami rodzinki także szybciutko coś napiszę .

Nie będę pisał o potrawach itd. bo o tym zapewne będzie na kolejnych stu blogach . Post jest o mnie i moich wrażeniach z  tegorocznych Świąt.
 

Wszyscy staramy się spędzać ten czas w rodzinnym gronie, bo wtedy czujemy prawdziwą atmosferę Świąt. Jeżeli chodzi o mnie nie jest to łatwe, ponieważ mój braciszek wraz z mamą mieszkają 400km stąd. Udało mi się przekonać mamę żeby przyjechała i spędziła ten czas ze mną i z naszą drugą stroną rodziny. Niestety brat utknął w pracy ale może za rok się uda, kto wie.
Dwa dni za nami i już mogę stwierdzić, że są to moje wymarzone Święta! W ciepłym gronie rodzinnym oraz wyprawą do rodzinnego miasta teścia, żeby odwiedzić babcie. Klimat i rodzina są najważniejsi w tym dniu ale nie zapominajmy także o prezentach, bo jest to dzień, w którym chyba każdy z Nas na chwilę staję się dzieckiem pragnącym zaraz po kolacji wigilijnej rozpakować swoje gifty, u mnie św. Mikołaj był „bogaty” i trafił w dziesiątkę ze wszystkimi prezentami.

Z tego miejsca jeszcze raz dziękuję wszystkim za najlepsze Święta jakie mogłem sobie wymarzyć i cudowne prezenty.


Nietypowe zdjęcia to moja chęć pokazania Wam moich fascynacji dawnymi latami a także zrobienia czegoś innego.












Popularne posty z tego bloga

Biały Czarny Turkusowy.

NA ZDROWIE!

I"M BACK - Y!