Pasja a Praca.




Niedawno miałem okazję organizować warsztaty DANCEHALL w naszym studiu tańca w Białymstoku. Warsztaty prowadziła Kasia Jukowska z Wrocławia. Dziewczyna pełna pozytywnej energii, pasji i jak dla mnie idealnego stylu. Najważniejszą jednak cechą, którą udało się zauważyć było pełne zaangażowanie w swoją „pracę” i nie znikający uśmiech z jej twarzy. Kasia jest kolejnym dowodem na to o czym już mówiłem w innym poście rób to co kochasz a nigdy nie będziesz pracował!  Z tego miejsca dziękuje Kasi za odwiedziny oraz wszystkim przybyłym dziewczynom – białostocka scena dancehall’owa rośnie w siłę i to jest piękne. 


Tym razem to ja stanąłem po drugiej stronie obiektywu , także mam nadzieje, że zdjęcia Wam się spodobają;)=


PS> Najbardziej jestem dumny z żonki, bo Dancehall nie jest dziedziną a trzymała poziom!








Popularne posty z tego bloga

Biały Czarny Turkusowy.

I"M BACK - Y!

NA ZDROWIE!