Wirująca Strefa.



W sobotę miałem okazje uczestniczyć w  bardzo znanej w środowisku tanecznym imprezie, dokładniej mówiąc Wirująca Strefa w Łomży! Można tutaj zobaczyć najlepszych tancerzy z całej Polski i nie tylko, reprezentujących takie style jak : hip-hop, popping, house i locking. 
Na scenie DJPiggo i DJ Sergucci, którzy nie zawiedli moich oczekiwań i grali najlepsze kawałki idealnie wkomponowane w klimat imprezy i danego stylu oraz MC Redemenez i Dennis Tumakov, którzy ogarniali temat w 100%.  
Nie będę się rozpisywał jakie były dokładne kategorie i wyniki bo nie o tym tu mowa;) Zainteresowanych odsyłam na stronę organizatorów imprezy http://www.wirujacastrefa.bo.pl/

Więc o czym tu mowa?
Ostatni raz byłem na Wirującej Strefie dokładnie 6 lat temu! Czego bardzo żałuje;) Tęsknie za tego typu imprezami czy jak kto woli turniejami, niestety człowiek z czasem  dorasta... Może trochę źle to ująłem, z czasem człowiek nie ma czasu! 
Miło było zobaczyć kto jest teraz  formie i jak rozwija się Polski Street. Jeśli chodzi o to- czyli polskich tancerzy to w pamięci zapadną mi na pewno Sokół, Bienio, Kaczorex i młode reprezentantki Łomży Naćka i Wiki .
Oglądając kolejnych tancerzy poczułem na nowo klimat i atmosferę jaka towarzyszy zawsze takim wydarzeniom i obiecałem sobie, że będę wracał tu każdego roku!
Na koniec chciałem podziękować, przede wszystkim za trzymanie poziomu- Kisiel, wielkie brawa!
Do zobaczenia za rok :)








FOTO by Me :)
Więcej zdjęć już wkrótce na Facebooku!

Popularne posty z tego bloga

Wesele jakiego nie było!

I"M BACK - Y!

Biały Czarny Turkusowy.