Jeans Everywhere.


Sobotnim popołudniem wskoczyłem szybko w jeansowe ciuchy, które nigdy chyba mi się nie znudzą. Kiedy mają fajne detale, na które zwracam  bardzo dużą uwagę, to zawsze będą wyglądały inaczej i ciekawie. W tym przypadku jeansowa koszula z moro wzorem z ciekawymi guzikami urozmaica zwykłe jeansy. Jeansowa ciemna kurtka ma ciekawe obszycia kieszeni, bez nich byłaby bardzo zwyczajna. Niebieską całość przełamuję zawsze jakimś żywym kolorem, w tym przypadku czerwonym Snapem Criminal 13, który dodaje trochę pazura a i posiada moja ulubiona szczęśliwą cyfrę - 13.  

To będzie już kolejny post z udziałem bardzo ważnego asystenta. Tym razem będzie to BMW 525 e28 z nie byle jakim silnikiem od Z3. Ostatnio mam zajawkę na trochę starsze modele samochodów, a ten jest z 86 roku. Dobrze zrobiony, zadbany, po prostu piękny, a na dodatek jeszcze własność pasjonata tej marki, fajnego człowieka i najlepszego sąsiada.
A takich dobrych i fajnych ludzi dobrze mieć przy sobie zawsze!












FOTO: My wife- Ewelina ;*

SNAPBACK- Criminal 13
SHOES- ES
JACKET- Diesel
JEANS- True Vintage by DID
SHIRT-  Anerkjendt

Popularne posty z tego bloga

Wesele jakiego nie było!

I"M BACK - Y!

Biały Czarny Turkusowy.