Sunny Day with Riko.


Piękna pogoda skłania nas do wielu różnych rzeczy, jedni biegają, drudzy spacerują, trzeci wybierają rowerowe wycieczki, a ja wychodzę na jeszcze dłuższe niż zwykle spacery z moim małym pupilem Riko. Riko jest jak członek mojej rodzinki, ma czasem wręcz więcej praw w domu niż ja, są one oczywiście nadane przez moja Żonę :) to taki nasz mały słodziak, pociecha, zawsze potrafi nas rozweselić swoim zachowaniem, ale tez czasem potrafi zajść nam za skórę. Z pewnością posiada nutkę wrednego charakteru. Jednak szybko o tym zapominam, gdy tylko stanie ze swoja łapką w górze i oczami kota ze Shreka... Na dzień dzisiejszy nie wyobrażam sobie jakby to było gdybym wrócił do domu, a tam nie ma skaczącego i szczekającego gremlinka z małym merdającym ogonem z radości. I dziwnie by było budzić się z rana bez brzdęku piszczałki jeżyka czy też porannych buziaków w ucho. Jak wspominałem Riko, zwany czasem dywan, owca itp, to nasz mały umilacz czasu, z nim nie jest nigdy nudno,  na spacerach tym bardziej :) 










Shorts- H&M
Hat- H&M
Shoes- H&M 
Sunglasses- H&M
Shirt- Zara
Braceletes- H&M
Coffe- Coffee Club

Popularne posty z tego bloga

Biały Czarny Turkusowy.

I"M BACK - Y!

NA ZDROWIE!