Dream More Work Less.


Jeżeli śledzicie mojego bloga od początku to z pewnością wiecie już o moim zamiłowaniu do noszenia rzeczy z tekstami, ale tylko takimi, które rzeczywiście odzwierciedlenie mają w moim życiu, podejściu do niego. Dzisiejszy T-shirt polskiej marki REdesigned STories FActory jak najbardziej jest mi bliski z powodu bliskiej dla mnie myśli przewodniej, którą dumnie noszę na klacie. Pastelowe, letnie kolory totalnie sprzyjają wakacyjnym marzeniom. A kto nie kocha czasem pomarzyć? 
Moje marzenia póki co spełniają się pomalutku z dnia na dzień. Nawet jak czasem jest gorszy dzień to przecież Life Happens- jak brzmi hasło na Snapie, który mam na sobie, ale trzeba iść dalej ku pragnieniom :) 
Każdego ranka uwielbiam obserwować, że coś się zmienia w kierunku, którym dążę, a także budzę się z uśmiechem, bo przecież tak wiele pragnień udało się już spełnić. 
Zalążek jednego z marzeń, do którego spełnienia dążyłem i się udało, możecie ujrzeć poniżej. Mam swoja szkołę tańca, robię to co kocham, pracuję z ludźmi, których szanuję za to co robią, przekazuję wiedzę tym, którzy mają ogromny potencjał i chcą spełniać swoje marzenia :) 
 Rób to co kochasz a nigdy nie będziesz pracować !















Shoes- Supra
Pants- H&M
Watch- Casio
Bracelet - C&A
Sunglasses-H&M

Popularne posty z tego bloga

Biały Czarny Turkusowy.

NA ZDROWIE!

I"M BACK - Y!