Universal Elegance.


Tak piękny dzień jak dziś daje dużo inspiracji i motywacji do działania! Tak więc ja dziś wykorzystałem ten dzień w 100% i na pracę, obowiązki i na przyjemności w postaci nowego wpisu między innymi :) 
A pierwszy wpis będzie o tym jak najbardziej lubię wyglądać! Aby bliżej mnie poznać musicie wiedzieć na pewno jedną bardzo ważną rzecz... Jak tylko się da unikam eleganckich strojów typu marynarki i tym podobne. Niestety nie jestem ich fanem. Dla mnie każde ubranie musi być wygodne tak, żebym mógł w nim robić wszystko :)
Lubię jednak wyglądać dobrze i elegancko i oto mój sposób na połączenie elegancji i wygody w dość tani sposób.
Przypadło Wam do gustu? 








Trousers- anerkjendt
Shirt- Solid
Shoes- Zara
Snap- LifeHappens.pl
SunGlasses- H&M
Watch- Casio

Popularne posty z tego bloga

Biały Czarny Turkusowy.

NA ZDROWIE!

I"M BACK - Y!