Camaro Love.


Ten post będzie dla mnie szczególny, ze względu na to, że zarówno ubrania które mam na sobie po prostu uwielbiam nosić, ukazują prawdziwe moje oblicze, czuję się w nich świetnie. Kiedy zakładam coś z napisami, to staram się, aby te teksty były przemyślane i w jakiś sposób odzwierciedlały mój charakter czy też poglądy. 
Tak tez było przy dzisiejszej stylizacji.
 Snapback od Polskiej marki FlyHigh I PLAY FOR A RESPECT to hasło, które nie jest obce pewnie nikomu, a mi towarzyszy przez cale życie. Każdego dnia powinniśmy  robić wszystko zgodnie z samym sobą, abyśmy my przede wszystkim byli dumni z siebie. 

 Sceneria zdjęć, natomiast to moje marzenie. Jak chyba każdy facet mam bzika na punkcie samochodów. Moim największym marzeniem jest Camaro, żółto czarne, a gdyby jeszcze zamieniał w się w Transformersa, to bym z niego chyba nie wychodził :)
I tak o to powstało połączenie dla mnie idealne, piękny samochód,  mega ciuchy= gruby post:) 







Pants- Zara
Blouse- Boy London
Shoes- Supra
Snap- FlyHigh

Popularne posty z tego bloga

Biały Czarny Turkusowy.

NA ZDROWIE!

I"M BACK - Y!